Czy beauty blender to dobry pomysł ?




Znalezione obrazy dla zapytania beauty blender

▪Dziś zastanowimy się czy beauty blender jest nam potrzebny do makijażu ?

Cześć Kochani! 
Dziś zastanowimy się czy gąbeczka ,,beauty blender,, jest nam potrzebna do codziennego makijażu wiecie, że gąbka nie zawiera lateksu, jest hipoalergiczna i bezzapachowa, a ponadto wielokrotnego użytku przy codziennym stosowaniu i odpowiedniej pielęgnacji można korzystać z niej nawet do 6 miesięcy ale producent gwarantuje żywotność produktu na okres 3 miesięcy.Charakterystyczny kształt tej gąbeczki ( w kształcie jajeczka) sprawia,że możemy nią dojechać wszędzie nawet w kąciki oczu. Bardzo ważną informacją jest to, że nie zabiera nam podkładu,oczywiście przed użyciem tej gąbeczki trzeba delikatnie ją zmoczyć.
Jak używać beauty blender ?
1.Przed użyciem trzeba go delikatnie nawilżyć, wtedy jest prawdopodobieństwo, że zabierze wam mniej podkładu;
2.Ważne jest to aby nakładać podkład ruchami stępującymi, nigdy nie rozcierajmy podkładu gąbeczką, źle to zadziała;
3.Po użyciu czyścimy gąbeczkę ciepłą wodą i mydłem, ja osobiście czyszczę ją bezzapachowym szarym mydłem, sposób niezawodny.

Tak oto prezentuje się  efekt nakładaniu podkładu gąbeczką:
Znalezione obrazy dla zapytania beauty blender efekty
(niestety nie jestem to ja ponieważ mam chwilowe problemy z cerą i no sami rozumiecie)

Moja recenzja na temat beauty blendera:

 Zakochałam się w gąbeczce beauty blender co prawda nie maluję się często ale moja gąbeczka sprawdziła się świetnie! Jestem z niej zadowolona, bardzo dobrze nakłada się nią podkład nie pozostawia smug  i najważniejsze jest to, że podkład mam wszędzie równomiernie rozprowadzony.I love beauty blender ! Gorąco polecam!.
  Swój blender kupiłam w sklepie Minti Shop, https://mintishop.pl/product-pol-1279-BeautyBlender-Gabka-do-nakladania-makijazu.html 
 Zapraszam do odwiedzenia tej strony ! Vanillialips

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bądźmy FIT!

Zapraszam wszystkich!

Co zrobić aby chłopak za tobą szalał ?