Jak uratować nasze kosmetyki ?

Cześć kochani !

   Dziś zdradzę wam kilka trików,które pomogą wam uporać się ze zniszczonym kosmetykiem! Każdej z nas zdarzyła się taka sytuacja, że wasz kosmetyk uległ wypadkowi? Przyznam się bez bicia, że mi zdarzyło się to już kilka razy i ze łzami w oczach musiałam się z nim pożegnać. Nigdy nie próbowałam naprawić kosmetyku zawsze je wyrzucałam ale pewnego dnia włożyłam do torebki szminkę z Golden Rose i w autobusie pewien pan usiadł mi na torebkę, bo twierdził,że jej nie zauważył, pomyślałam sobie wtedy spoko nic się nie stało torebka żyję a to był przecież tylko wypadek. Mineto popołudnie i przed lanczem poszłam do toalety by poprawić szminkę, gdy ją znalazłam rozpłakałam się prawie była to moją najlepsza szminka dopiero kupiona, chciałam ją wyrzucić ale postanowiłam,że w domu spróbuję ją naprawić.  W internecie poszukałam kilka sposobów na naprawienie szminki i znalazłam jeden który sprawdził się bez zarzutów a następnie chciałam przetestować inne tiki do zniszczonych kosmetyków i wybrałam te które się sprawdziły. Dziewczyny, które doświadczyły na własnej skórze pokruszonego czy złamanego kosmetyku, z pewnością znają ten ból.


1. Pokruszony puder, cień, róż. Resztę produktu musimy również pokruszyć. Po uzyskaniu sypkiego produktu, dodajemy niewielką ilość spirytusu, jedna łyżeczka w zupełności starczy. Mieszamy dokładnie tak długo aż uzyskamy jednolitą pastę,następnie delikatnie uklepujemy i wygładzamy. Możemy na wierzch przyłożyć chusteczkę i docisnąć kosmetyk za pomocą innego płaskiego opakowania. Odstawiamy produkt na dzień lub dwa, żeby alkohol odparował.
2. ,,Pusta” tubka.  Chyba każda dziewczyna miała taką sytuację,że zabrakło nagle podkładu,wystarczy przeciąć opakowanie na samej górze i same widzimy ile podkładu jeszcze nam zostało.
3. Złamana szminka. Oba końce załamanego produktu musimy ogrzać nad świecą lub zapalniczką, tak aby trochę się stopiły. Następnie delikatnie je łączymy  i przytrzymujemy. Wkładamy szminkę na parę godzin do lodówki, a gdy ją będziemy wyjmować możemy leciutką ja wygładzić.
4. Zaschnięty lakier do paznokci. Włóż lakier na jakiś czas do miski gorącą wodą i gotowe. W sklepach znajdziesz też gotowe substancje pomagające rozcieńczyć lakier. (Nie polecam jednak próby rozcieńczania lakieru zmywaczem do paznokci, ponieważ traci on wtedy swoje właściwości).
5. Zaschnięty tusz. Aby poprawić jego gęstość i konsystencję, wystarczy, że włożymy go do wrzącej wody, opakowanie musi być  szczelnie zamknięte, wsadzamy produkt do szklanki. Tusz pozostaw tam tak na co najmniej 30 minut, a najlepiej będzie, jeśli zostawisz go tam na ponad godzinę. Jeżeli mamy natomiast problem z zaschniętymi grudkami osadzającymi się na szczoteczce, wystarczy, że umyjemy szczoteczkę ciepłą wodą. To samo oczywiście możemy zrobić z kremem, ale krem wkładamy na 10 minut  i  w trakcie tego gdy krem jest we wrzątku musimy go delikatnie mieszać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bądźmy FIT!

Zapraszam wszystkich!

Co zrobić aby chłopak za tobą szalał ?