Zapraszam wszystkich!

Cześć kochani!


Nazywam się Agata ale na blogu będę się posługiwać nickiem Vanillialips. Długo zastanawiałam się czy założyć bloga czy odpuścić i przestać o tym myśleć, myślałam dniami i nocami co będę pisać jeśli już tego bloga założę przecież interesuję się wszystkim po trochu. Jednak dziś 30 czerwca przełamałam się i założyłam bloga jest to pierwszy wpis , w którym chciałam trochę opowiedzieć o sobie, o moich zainteresowaniach i co na moim blogu będzie się działo.

No więc zaczynając od początku tak jak już mówiłam nazywam się Agata, mam 17 lat, uczęszczam do liceum ogólnokształcącego o profilu sportowym...tak uwielbiam sport lubię biegać na krótkie dystanse, grać w siatkówkę( zaczęłam grać w 6 klasie, poszłam go gimnazjum sportowego gdzie miałam tygodniowo 10 godzin w-fu i była to tylko siatkówka) interesuję się również piłką nożną ale nie umiem w nią grać, interesuję się też fotografią, podróżami i modą i kiedyś chciałbym napisać swoją własną książkę.Mieszkam w małej wsi na pomorzu, wieś jest bardzo malownicza ponieważ znajduję się w sercu Kaszub.

Blog...Blog...Blog...do teraz zastanawiam się co będę tutaj publikować ale spokojnie mam masę pomysłów i postaram się nie zawieść chciałabym dotrzeć swoimi wpisami do największej liczby czytelników, wiem, że na początku będzie trudno ale z czasem będzie lepiej. Nigdy tak łatwo się nie poddaję, później zamierzam robić konkursy dla Was, sami będziecie mogli mi podsyłać pomysły na wpisy i nie tylko! Mam nadzieję, że uda mi się !



                                                                 Pozdrawiam Vanillialips

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bądźmy FIT!

Co zrobić aby chłopak za tobą szalał ?