Bądźmy FIT!

Cześć kochani!
Dziś podpowiem wam , jak stać się fit.Wiele z nas często zadaję sobie pytanie: Jak zacząć być fit?
Zaczniemy od pytania:Jak zacząć być fit? Oczywiście każdy wam powie, że początki są trudne ale ważne jest to aby nie poddawać się tuż na starcie.Podam jeden przykład, moja koleżanka z klasy ciągle twierdzi,że jest gruba,że musi schudnąć od stycznia postanowiła się zdrowo odżywiać i chodzić na siłownie, niestety nie udało się jej z początku wdrążyć tego planu w życie ale od marca chodzi na siłownie, je zdrowe rzeczy oczywiście od czasu do czasu podjada słodkości ale nie w takich ilościach jak kiedyś.Tak więc wiecie jeśli naprawdę się chce to można! Fit ,nie musicie już od początku jeść tylko owoców i warzyw i pić samą wodę i nic innego.NIE! NIE! Zacznijcie od małych ilości, i np. co dwa tygodnie zmniejszajcie ilość słodyczy a zwiększajcie ilość warzyw i owoców. Osobiście sama staram się ograniczać słodkości ale nie wychodzi mi to, postanowiłam,że będę jadła słodycze które mają mało węglowodorów a dużo białka i energii na samym początku nie będę ćwiczyć bo chce aby palna ze zdrowym odżywianiem się spełnił a dopiero później będę włączać w to ćwiczenia.
A teraz przedstawię wam 5 kroków do bycia FIT które sama stosuję :
1.Jeśli ćwiczysz zastanów się co jesz przed treningiem i po, bardzo istotne jest to aby po treningu nie jeść tylko napić się wody lub przygotować sobie koktajle po treningowe.
2.Boisz się iść na siłownie? To nic takiego na pewno w domu masz jakieś spokojne miejsce gdzie możesz poćwiczyć w spokoju i bezstresowo .Na siłownie zacząć możesz wtedy gdy nabierzesz pewności siebie.
3. Taniec też pomoże wam zgubić zbędne kilogramy i daje przede wszystkim radość.Uwielbiam tańczyć jeśli leci muzyka od razu zaczynam się ruszać nawet wtedy gdy sprzątam.
4.Zacznij jeść sałatki, które są zrobione przez ciebie oraz koktajle.Możesz korzystać z przepisów zamieszczonych w gazetach, internecie oraz sam możesz wymyślać swoje przepisy, łączyć smaki. To niezła zabawa ! Na samym początku sałatki wychodziły mi obrzydliwe w ogóle nie potrafiłam dobrać smaków całe szczęście,że z pomocą przychodzi mi czasami moja mama.
5.Miej silną wole,nie załamuj się jeśli po tygodniu diety i ćwiczeń wyrośnie ci sześciopak.To powinna wiedzieć każda dziewczyna, która zaczyna ćwiczyć ,że nie można sie poddać na starcie, bo nie widzimy efektów uwierzcie mi z czasem przyjdzie nasz zamierzony efekt.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapraszam wszystkich!

Co zrobić aby chłopak za tobą szalał ?